Panel klienta
UWAGA – dostęp do panelu można uzyskać wysyłając maila na adres: kontakt@polisawchmurze.pl
Aby Twój klient mógł zalogować się do swojego panelu najpierw musisz włączyć mu taką możliwość. Wyszukaj tego klienta w Polisie w Chmurze, a następnie przejdź do edycji klienta.
W edycji klienta kliknij w przycisk panel klienta
W nowym oknie rozpocznij od aktywowania panelu dla swojego klienta. Następnie uzupełnij jego adres e-mail na który otrzyma hasło oraz link do strony logowania. Po uzupełnieniu adres e-mail kliknij w wyślij hasło.
Twój klient w ciągu kilku minut otrzyma wiadomość z Twojej skrzynki mailowej podpiętej pod Polisę w Chmurze z loginem, hasłem i linkiem do panelu. Po kliknięciu w link klient będzie musiał wpisać login i hasło
Wiadomość do Twojego klienta zostanie wysłana tylko wtedy jeśli masz skonfigurowaną skrzynkę w Polisie w Chmurze. Tutaj znajdują się instrukcje jak to zrobić – link
Po zalogowaniu klient będzie mógł edytować swoje dane, przejrzeć produkty oraz wysłać zgłoszenie do agenta.
Panel klienta to usługa, która jest dodatkowo płatna. Oczywiście można przetestować panel za darmo.