Skip to content Skip to main navigation Skip to footer

Panel klienta

UWAGA – dostęp do panelu można uzyskać wysyłając maila na adres: kontakt@polisawchmurze.pl

Aby Twój klient mógł zalogować się do swojego panelu najpierw musisz włączyć mu taką możliwość. Wyszukaj tego klienta w Polisie w Chmurze, a następnie przejdź do edycji klienta.
W edycji klienta kliknij w przycisk panel klienta

W nowym oknie rozpocznij od aktywowania panelu dla swojego klienta. Następnie uzupełnij jego adres e-mail na który otrzyma hasło oraz link do strony logowania. Po uzupełnieniu adres e-mail kliknij w wyślij hasło.

Twój klient w ciągu kilku minut otrzyma wiadomość z Twojej skrzynki mailowej podpiętej pod Polisę w Chmurze z loginem, hasłem i linkiem do panelu. Po kliknięciu w link klient będzie musiał wpisać login i hasło

Wiadomość do Twojego klienta zostanie wysłana tylko wtedy jeśli masz skonfigurowaną skrzynkę w Polisie w Chmurze. Tutaj znajdują się instrukcje jak to zrobić – link

Po zalogowaniu klient będzie mógł edytować swoje dane, przejrzeć produkty oraz wysłać zgłoszenie do agenta.

Panel klienta to usługa, która jest dodatkowo płatna. Oczywiście można przetestować panel za darmo.

Was This Article Helpful?