Usuwanie zdublowanych klientów
W przypadku kiedy mamy zdublowanych klientów, należy wprowadzić do jednego rekordu który ma pozostać w Polisie w Chmurze poprawne dane. Kluczową informacją będzie nr PESEL w przypadku klientów indywidualnych i numer REGON w przypadku firm.
Aby usunąć zdublowane rekordy musimy z nich usunąć wszystkie polisy. Zarówno aktualne jak i archiwalne.
Przedstawiamy jak najszybciej to zrobić przerzucając polisy z firmy która chcemy usunąć do firmy którą chcemy zostawić w aplikacji.
Wchodzimy w edycję firmy którą chcemy usunąć i sprawdzamy jakie są niej wpisane polisy.
Na firmie którą chcemy usunąć jest jedna polisa. Teraz musimy tą polisę przenieść do rekordu który ma zostać w aplikacji.
Wchodzimy w edycję tej polisy i w miejsce gdzie znajduje się nr REGON wklejamy poprawny numer.
Po uzupełnieniu numeru REGON i kliknięciu w dowolnym miejscu w edycji polisy pojawi się komunikat z informacją, że klient o podanym numerze już istnieje. W okienku klikamy TAK. Podstawią się dane firmy którą chcemy pozostawić w aplikacji.
Teraz pozostaje już tylko zapisać tą polisę i po tym pojawi się ona już na poprawnym rekordzie.
W rekordzie w którym chcemy usunąć nie znajduje się już żadna polisa więc możemy ten rekord skasować.